Pazar

Sex Rekoru

Şimdiki Seks hikayem daha da heyecan verici.. Üniversitede okuyorum. İlk başladıgım günü hatırlıyorum.
Çok canlıydı gerçekten.Ortama çabuk ısınmıştım.Arada 3 gün geçmemişti ki akşam yemeği için davet edildim bir eve... Hay hay gittim. 2 kız kalıyorlardı evde.. Yemekleri yedik içeceklerimizi içtik... Tv izlemeye koyulduk.
Bu esnada beni eve davet eden kız yanaşmaya başladı bana elini omzuma belime attı. Benim esprilerimle hele sarılıyordu neredeyse bana... en son öyle bi güldürdüm ki harikasın sen ya deyip öpücüğü kondurdu yanagımdan.
Öyle olmaz böyle olur diyerekten dudagına kondurdum öpücüğü. Diğer kız arkadaşın gözü bizdeydi. Bi gel bişi göstercem sana dedi odaya geçtik. odaya geçmemle dudagıma yapışması bir oldu.Hemen fermuarımı çözmeye koyuldu.Ateş başına vurmuştu belli ki..Üzerime düşeni yaptım.. Öpüşmeler koklaşmalar derken çırılçıplak kaldık.
Bacaklarını gerdim ve içine girdim. Deli gibi inliyordu. Sessiz ol diyordum arkadaşı sanki kapıda bizi dinliyor gibi bir hisse kapıldım. Neyse devam ettim.İlk boşalmadan sonra sikimi ağzına verdim. Anında aldı ve yalamaya koyuldu. Dişlerinin değmesiyle birlikte sikimde acıma hissettim.Tamam dedim arkasına geçtim. Domaltıp girdim arkadan amına. 5 dakikalık gidiş geliş derken yine boşaldım.göt kıvrımlarına boşaldım. Bildiğimiz tüm pozisyonları denedik ve hiçbişiye hayır demedi. Gece 12 ye yaklaşıyordu derman kalmadı bende... uyuverdik öylece... Sabah diğer kız arkadaşı ile göz göze geldik. Abartmaya gerek yok onu sikemedim.
Bakireymiş duyduguma göre korkuyordu ürkek bi tavrı vardı karışmadım ona hiç. Neyse ilk haftam sexle sonuçlandı. Şimdi 3.sınıftayım. Siktiğim kızların haddi hesabı yok. Haftada en az 2 kız sikmişimdir bugune dek..Bu aralar fazla yok. Daha doğrusu isteğim yok. 3x52 haftadan 156 dersek..En az 156 kişiyle yatmışımdır.
Sex yuvası resmen burası...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder