Pazar

Mağazada Seks





 Mağazada Seks

İşte değişik bir seks hikayesi.!
Merhaba Ben İstanbul, Kadikoy'de yaşıyorum.
Anlatacagim olay da Kadıköy'de bir mağazada geçiyor.
Başımdan geçen fantezileri anlatmayı pek sevmesem de bu biraz farklı oldugu için paylaşmaya değer diyorum.
Yaz gelmişti ortalık cıvıl cıvıldı.
kızların Giyimi yine uç noktalardaydı.
Benim bir pantolon almam gerekiyordu.
Bir çok mağaza dolaştım aradıgım tarzı bulamadım bir türlü.
En sonunda Sessiz sakin bir mağaza buldum. Mağazaya tek kişi bakıyordu o sırada.
Yaşı 27-28 arası felandı.
Neyse Ben aradıgım tarzı anlattım ona uygun bir pantolon verdi, kabine girip soyundum.
Pantolon tam üzerime oturdu alışverişim demek ki burada noktalanacaktı.
Perdeyi aralayıp bunun fiyatı ne kadar diyecektim ki ne göreyim;
Masanın altında birşey aranıyor arkası açılmış iyice biraz daha gayret etse göt kıvrımlarını görcem o derece...
Birden kalktı daha o dönmeden perdeyi kapadım.
Sonra kalbim küt küt atmaya başladı.
Çıkardım pantolonu attım sikimi dışarı.
Çekmeye başladım.
Tam boşalmaya yakın perde açılıverdi.
Meğerse beni çağırmış da kendimden geçtiğim için duyamamışım.
O baktıgında artık sikimi içeri sokmak için geç olmuştu, boşalıverdim.
Kendimi tuhaf hissettim olayın sonunu kestiremedim o an.
Kapattı perdeyi eyvah dedim içimden.
Üstümü giydim, çıktım ki ne göreyim.
Mağazanın kapısını kilitlemiş.
Elinden daha tatlıyımdır dedi.
İçimi dehşet bir heyecan sardı.
Gel dedi,üst kata çıktık beraber küçük bir odaya geçtik kanepesi de vardı odanın,sanırım yatmak içindi bu oda...
Herneyse girdik odaya beni öptü dudagımdan ben halen şokum tabi ki...
Kendine gel dedi,yine öpmeye başladı cesaretimi topladım daha şiddetli öpücükler kondurdum.
Sonra üstümüzü çözmeye başladık.
Çırılçıplak kaldık.
Amını yalamak istemedim vucudunu yaladım yavaştan sonra kazık gibi dikilen sikimi amına sokmaya başladım.
Gidip gelmeye delirmeye başladım.
Mükemmel bir vucudu vardı.
kısa bir sürede boşaldım.Sonra sikimi eliyle çekti aldı ağzına, tecrübeli olduğu belliydi.
Benimki yine dimdik olmuştu.Çevirdim kadını.Geçtim arkasına domaltıp girdim tekrar.
Kısa bir sürede Motor gibi çalışıverdim.
Öylesine hızlıydım ki eliyle dur işareti yaptı durmadım.İnlemeye başladı.
Böylece bir süre daha devam ettikten sonra dön dedim,döndü memelerine boşaldım.
Bu arada mağazanın zili çaldı.
hızlıca giyindi aşağıya indi.
Müdür gelmişti.
mağazanın ikinci katının camını açtım aşağıya sarktım,beni gördüler mi görmediler mi umursamadım.
Bir daha o taraflara gitmedim.
Kadına da ne oldu bilmiyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder