Pazar





Bu Seks hikayesi yaklaşık olarak 7 ay önce başıma geldi. Bizim mahallesinin çok sevilen bir ablası vardır, ablası dediysek pek de yaşlı sayılmaz. Sadece 32 yaşında. İsmi Leyla, kocasıyla ayrılalı seneler oldu o çocuklarıyla yaşıyor mahallemizde. Ben ona koca götlü Leyla diyorum. Bir gün camdan dışarıyı seyrederken bizim apartmana girdiğini gördüm ve koşarak kapıya ilerledim.


Ayak seslerinden anladığım kadarıyla yukarıya çıkıyordu. Yukarıdaki komşuya gidecekti muhtemelen ben de herhangi birşey yapıyormuşcasına kapıyı birden açtığımda göz göze geldik. Naber yakışıklı dedi. İyiyim sen nasılsın abla dedim. İyiyim, davet etmeyecek misin beni? dediğinde yüreğim hop hop etti. Buyur dedim, girdi içeriye. Eve şöyle bir bakında güzel evmiş dedi. Ne içersin dedim, boşversene içeceği ya bana şu vücudunu nasıl bu hale getirdiğini anlat demez mi? Vücudumdan kastı kaslarım, ateletik yapımdı çünkü spor yapan bir insanım. Herneyse spor yaptığımı felan bahsettim.


İyi iyi dedi bu vücudla iyi iş yaparsın sen. Nasıl yani dedim? Salak mısın sen anlaşılmayacak ne var yatakta iyisindir diyorum, diyince benim sikim dimdik oldu. Bunu farketti ve o hazır cevap Leyla " maşallah seninki yerine sığmıyor, fermuarını aç rahatlasın kısır olursun sonra" dedi. Tüm cesaretimle o zaman yardım et de beraber çıkaralım dediğimde gülümsedi. Ve hiç tereddütsüz eğildi ve inanır mısınız dişleriyle fermuarımı açıp bana baktı şunu dedi; " Eminim şimdi çok daha rahatlamıştır". Hayır bence biraz daha ilgiye ihiyacı var dediğimde peki dedi ve sikimi kilodumdan çıkarıp ağzına almaya başladı. Artık geriye dönüş yoktu, hem niye olsun ki?

Ve koca götlü Leyla elimdeydi, beraber yatak odama gittik. Üzerini çıkardım, göğüsleri taş gibiydi. Göğüslerinden yalamaya başladım, o kendinden emin Leyla kendinden geçmeye başlamıştı koca göğüsleriniyaladığımda. Ve sonra iç çamaşırına gelmişti sıra. Oruspu öyle bir iç çamaşırı giymişti ki bunu gören kim olursa olsun siki kalkmazsa şerefsizim. Bir kilot ancak bu kadar yakışır bir göte. Ben ne yaptım peki? Bende dişlerimle indirdim kilodunu ve üzerinde hiçbir şey bırakmadım.

İkimiz de çıplaktık artık, amını yalamak istedim önce ve eğilip amını yalamaya başladım. O ise inliyordu, her inleyişinde beni çıldırtıyordu. Sonra sikimin daha fazla dayanamayacağını anladığımdan sikimiLeyla'nın amına soktum. Of bu nasıl bir zevkti. Boşalmam sadece 10 saniye sürdü. Koca Götlü Leyla bu duruma güldü.

Bu boşalma beni çok rahatlatmıştı elbet. Sonra Leylamın koca göğüslerini dudaklarını yalayıp yine sikimi dimdik yaptığımda Koca Götlü leyla ablamı ters döndürüp arkadan amına girdim. İşte hayatımın en güzel anı buydu. Leylanın koca götünü sikiyordum resmen. Buna rüyada inanamazdım ama bir gerçekti. Büyük bir zevkle gelip gidiyordum. Ve en sonunda çok şiddetli bir zevkle boşalmanoktasına döndüğümde Leyla'nın yüzünü çevirdim ve Leyla'nın yüzüne boşaldım.

Yüzünü bezle sildi ve sikimi tekrar ağzına aldı ve sonra ayağa kaltı. Duvara yaslandı bir bacağını kaldırdı ve amını açıp hadi dedi. Tek bacağını tutup amına girdim yine birden yandan amına giriyor bir yandan göğüslerini, boynunu, dudaklarını koparasıya öpüyor, yalıyordum. Sonra ters çevirdim ellerini duvara yasladı, götü tam bana dönüktü, sikimi bu sefer göt deliğine götürdüm. Biraz ovdum vegötünden içeri girmeyi başardım. Koca götü Leyla inlemeye başladı.

Bu sefer çok hızlı sikmeye başladım ikimizde bağırıyorduk resmen, şehvetin doruklarındaydık ikimizde sonra o mükemmel koca götünden sikimi çıkarıp kalçasına boşaldım. Müthiş rahatlamıştım. Biraz sikimiyaladıktan sonra beraber duşa girdik. Ve duşta da ters pozisyondagötüne girdim ve bir kere de duşta boşaldım. Böylelikle iyice halsiz olmuştum. Duştan çıktık ve Leylamı uğurladığımda "hayatım biliyormusun ben üst komşuya gidecektim ama seni birden görünce etkilendim yapından, iyi oldu benim için umarım senin için de iyi olmuştur,bundan böyle görüşürüz arada". Tamam canım her zaman beklerim dedim ve leylam gitti. Koca götlü leylamı seviyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder