Pazar

Otobüste Boşalmak

İnanılmaz bir seks hikayesiİstanbul'da otobüslerin sıkışıklığını orada yaşayanlar bilir. Ben masumum bir suçum yok. Sabah kalkmışım okuluma gidiyorum. Otobüs her zamanki gibi sıkışık. Öyle sıkıştı ki birbirimize teğet geçiyoruz artık. O derece sıkıştık.Tam önüme götü dolgun bir kız geçmezmi... Benim ufaklık kalkmaya başladı.
Öyle bir hal aldı ki tam oturdu resmen benimkine. Heyecan bastı birden. Dayanamadım kızın beline elimi yavaşça attım. Ses etmedi. Tuttugu demirin hemen yanına elimi koydum ,diğer tarafına da elimi koydum. Bu pozisyonda adeta sikiş halindeydik ama üstümüz giyinikti. Kız durumu farketti hafiften götünü kıvırdı. Offf bu nasıl bir hareketti. Deliye döndüm. Nerede oldugumuzu unutur bi vaziyette götünü okşadım elimle. Gülümsedi.
Otobüs öyle sıkısıkki sanırım kimse bize bakmamıştır bile... Neyse o kızı eninde sonunda zaten siktim. Hem de kendi evimde. Ama otobüste boşalmak daha heyecan vericiydi. Külodum mahvoldu ama içim bi hoştu.. Şimdi nadiren görüşüyoruz kızla. Ve Sırf aksiyon olsun diye otobüse biniyoruz beraber.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder