Pazar

Çılgın Kızlarla Seks





Pamukkale’ye geziye gitmiştik sınıfça, yaşım daha 19 idi. Nihayet vardık Pamukkale’ye ve sonra travertenleri gezdik, epey yorgunduk. Sonra kalacak yer ayarladık ve yerleştik. Sonra yorgunluktan yatanlar oldu ben ise gezme taraftarıydım. Hoş bir çay bahçesine gittim çayımı yudumladım o an kız gülüşlerini duydum, başımı kaldırıp baktığımda 19 - 20 yaşlarında çok güzel iki kızı fark ettim. Onlar da beni fark etti bakıştık sonra adeta yanlarına oturmam için yer açtılar ve ben de sosyal yönümü kullanarak yanlarına gittim. Merhaba oturabilir miyim? dedim. Tabi ki buyur dediler. Oturdum tatlı bir sohbete koyulduk, ikisi de çok güzeldi. Sonra bana şunu dediler, bizim gitmemiz gerekiyor, film aldık evde izleyeceğiz. Hmm peki dedim onlar kalkarken” böyle mi kalacak lan” dedim içimden. Diye düşünmeye kalmadan “yaaa dedi istersen beraber izleyebiliriz.” O an şimşekler çaktı beynimde hiç tereddüt etmeden “olur” dedim. Ve beraber ilerledik. Bu çıtırların araçları da varmış, bindik araca evlerine gittik. Yol boyunca koyu bir sohbete de girdik tabi. Ve evlerindeyiz... Klasik olarak öncelikle içecek verdiler bana sonra sarışın olan Cd’ yi taktı ve film başladı. 15. dakika izledikten sonra belliydi ki sıkılıyorduk hepimiz ve filmin 15. dakikasında başlayan sex sahnesi bizi kendimize getirdi. O an hafiften terledim bir yandan kızları izledim. İkisi de parmaklarını ağızlarına götürmüşlerdi. Ve sonra esmer olanı bana iyice sokuldu, buna hiç tereddütsüz karşılık verdim, bende ona sokuldum birbirimize baktık ve gülüştük, sonra gözlerimizin içine baktık. Anladık ki birbirimizi delicesine arzuluyoruz. Birbirimize yakınlaştık ve öpüşmeye başladık, bir süre hiç gözlerimizi açmadan… Sonra sarışın olan” ooo işi pişirmişsiniz olmaz ki ama ben burada böyle yalnız, siz öyle ateşli öpüşüyorsunuz haksızlık bu” dedi. Esmer olanı şunu demez mi” sende gel kızım bu ikimize de yeter” diyince anladım o an olacakları. Sarışın olan geldi ve “ya demek öyle, yeter ikimize demek peki o zaman şöyle yapalım” diyip üstünü çıkarmaya başladı. Sütyeniyle kaldı öylece, “yardımcı olur musun canım” dedi . Kalktım ve sütyenini çözdüm. Göğüsleri taptaze ve dimdikti. Göğüslerini yalamaya başladım, sikim acayip sertleşmişti. Esmer olan kalktı ayağa ve beni kendine çekti, fermuarımı çözdü sikimi arasından çıkarıp delicesine yalamaya başladı, ben de sarışının taze göğüslerini yalıyordum.
Sonra sarışının eteğini sıyırdım heyecandan ölecek gibiydim, müthiş bir vücudu vardı. Sonra yatırdım sarışını ve çırılçıplak soydum bacaklarını gerdim ve arasından girdim taze amına. Ben sarışının taze amına girerken esmerde durmadan benim vücudumu öpüyordu. Kısa bir sürede boşaldım sarışına, ardından esmere geçtim ve esmeri domaltıp sikimi soktum içine, müthiş bir zevk aldım, esmer inlemeye başladı o inlemeye başladıkça ben hareketlerimi hızlandırıyordum. Onu domaltıp sikerken sarışınımın harika memelerini ihmal etmedim bol bol öptüm. Esmerin arkasından epey gelip gittikten sonra iyice patladım arkasından. Çok dehşet boşalmıştım.
Sarışın bu sefer koca sikimi yalamaya koyuldu. İkisi de dehşet güzeldi ve fizikleri mankenlere taş çıkarırdı çok da tazelerdi. Sonra ben uzandım ve önce esmer üzerime çıktı oturdu sikimin üstüne ve zıplamaya başladı, sarışın da bir yandan mastürbasyon yapıyordu, bir yandan ben esmerin amına sokarken bir yandan da sarılıyordum ve dudaklarını parçalarcasına öpüyordum. En az 10 dakika böyle sürdü sonra yine boşaldım. Sarışın geldi bu sefer dur dedim. Ayağa kalktım ve sarışını bacaklarının arasından girecek vaziyette ayağa kaldırdım ve bu işi ayakta yaptım. Onu ayakta kucağıma taze amına girip girip çıkıyordum. Ona da boşaldığımda artık bende derman kalmamıştı. Bir süre sonra giyindik ve tellerimizi birbirimize verdikten sonra ben oradan ayrıldım. Bizim sınıf toplanmış öğle gezisi için hazırlanıyordu. Geziye bende katıldım ama hiçbir yer umurumda değildi. Halen o taze kızları düşünüyorum yeniden gitme fırsatım olduğunda kesinlikle yeniden yapacağız bu işi biliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder