Pazar

Köyde Seks

Arkadaşımın köyünde sex

İşte böyle seks hikayesi de olabiliyor!
Geçen yaz arkadaşımın ısrarıyla memleketlerine gittim.
Burası şehirden uzak bir köydü,bol ağaçlı suyu hoş bir yerdi...
Bi kaç gün geçtikten sonra yalnız dolaşmaya başladım.Bahçelere tarlalara indim.
Gayet güzel geçiyordu.Yine bi gün yalnızca bahçede dolaşırken bir ses duydum.Bahçeden çıktım tam bahçenin önünde bir köylü kızı danaları güdüyordu.
Merhabalaştık.Kendimi tanıttım,memnun olduk ikimizde.Konuşmaya başladık.
Bana sohbetin ilk dakikalarında sevgilin var mı dedi.
Şaştım kaldım.
Tabi ki yok dedim.
Benim de yok dedi..
O an beynimde şimşekler çaktı,farklı bi amacım yoktu ama penisim sertleşmeye başladı bile.Kurtuluş yoktu...
ne güzel dedim.
Elini dizlerime koydu.
Bende ellerini tuttum okşadım, yüzü gülüyordu. Çalılıkların arkasına doğru ilerledik,çimli bi yere yattık.
Dudaklarına yapıştım, öpüşürken bir yandan amına doğru inmeye çalışıyordum.Eteğinin altından amını yakaladım okşamaya başladım, kız kendinden geçti.
Ben daha fazla dayanamadım çıkardım sikimi.
Ardından etegini alttan sıyırdım.
Amı taptazeydi.Bakire gibi görünüyordu.
O an kendimi tutamasam da sordum bakiremisin diye.
Hayır dedi,kalbim atmaya başladı.
Amına doğru ilerledim bacaklarını iyice gerdim, sonra içine girdim.
Müthiş bir duyguya kapıldım.
sonra ileri geri geldim kısa sürdü hemen boşaldım.
Sonra sikimi ağzına verdim,ne yapıyosun dedi.
Yala dedim.
Hayır dedi manyak mısın.
Tamam bu kadar yeter dedim.
Ya durrr,tamam sadece öpim dedi.
İyi hadi dedim.bi iki öpücük attı iyi değildi ama acemi tavırları benimkini yine dikleştirdi.
Domalttım bu sefer sokmaya devam ettim bir yandan ağaçları çiçekleri seyrediyorum.
İlginç bir dünya gibi geldi orası bana neyse.
bu sefer uzun sürdü,geç boşaldım.
Acayip yorgun hissettim kendimi halbuki daha ikinci boşalmam.
Neyse yine kendime geldim bu sefer onu üzerime çıkardım.Tavırları çok acemiceydi.
Ben de adeta bir çocukla oynaşır gibi onu şekilden şekile sokuyordum.
yine boşaldım yine boşaldım...
Halim kalmadı..
Hadi kız danalarının başına dedim.
Bi öpücük kondurdu gitti.
çimlerde bir süre uzandım.
ulan ne adamım dedim kendi kendime.O yöreye ait bi türkü çığırıp yavaştan yaylandım köye. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder