Pazar

Çıtır Kızla Seks



Çıtır Kızla Seks


Bundan öte seks hikayesi varsa getirin!
Yine Gecen Yaz sicak bir günde İstanbul'daki şu meşhur adalara gittim.
Denildiği kadar güzel bir yer. Biraz dolaştıktan sonra yüzmek için kumsala indim.
ortam cıvıl cıvıldı. Şemsiyemi aldım çıtır bir kızın yanına kondum.
Havadan sudan açtım muhabbeti.
Sonra beraber suya girdik.
Yeni tanışmamıza rağmen gayet samimiymişiz gibi şakalaşıyorduk suda.
Sonra bir ara boğuluyor numarası yaptım imdadıma koşuverdi. Biraz baygınlık numarası yaptım kumsala çıkardı beni.
İyimisin dedi?
Ağzımı göstererek şu meşhur teneffüsten yapmasını istedim.
İyi de sen ayıksın dedi buna ihtiyacın yok ki dedi.
Olsun sen yine de bi dene belki içimde su kalmıştır dedim.
Güldü, öpücüğü kondurdu
Bu kurtarma öpücüğü değildi elbette.
Sonra ayağa kaltım yürümeye başladık.Numara yaptın değil mi dedi?
Çok mu belli ettim dedim?Ben zaten anlamıştım dedi...
Kuytu bir yere ulaştık.
Öptüm bunu yine,elini sikime attı.
Çok istekliydi belli ki.
İsteğini geri çevirmedim elbette.
Üzerime düşeni yaptım.
Bal gibi vucudu vardı.Böye bir vucudu öpüp koklamadan işe başlayamazdım.
Göğüslerini öptüm öncelikle,ne güzel bir tattı bu böyle hiçbir ilişkimde memelerden böyle
tat almamıştım.Sertliği tam kovamında tam öpülesi dokunulası göğüsler...
Sonra göbeğinden aşağıya doğru yaladım.Amına geldiğimde benimki dimdik olmuştu.
Biraz amını yaladıktan sonra bacaklarını gererek amına ilerlemeye başladım.
İlk girişimde çıtır hafiften inledi.
Doğrusu amı pek açılmamıştı fazla yapmamıştı kanaatimce tabi yine de bilemem aman banane...
İyiydi tadı bende işimi yapıyordum.
İlk boşalmadan sonra hep yaptığım gibi sikimi ağzına verdim sonra arkasına geçtim.
Arkadan amına girdim.
Tarifi imkansız zevk aldım o ilişkiden...
Devamını anlatmaya ne gerek var ki.
abartısız 6 posta gittim o çıtıra.
Mükemmeldi ne diyim başka.
O günden sonra Kadıköy'de görüştük bir kere ama kısa bir öpücük kadar zamanımız vardı sonra da Üniversite için İstanbul'dan ayrıldığımdan görüşemedik çıtırla...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder