Pazar

Olgun Kadınla Süper Dakikalar





Küçük bir ilçede okuyorum, okulumuzun yanında bir market var. Markete bakan 35 yaşlarında olgun kadın var. Hep tektir markette, o kadın çok hoşuma gidiyor. Benden 15 yaş büyük olmasına rağmen adeta aşığım o seksi kadına. Sırf onu görmek için, vücut hatlarını izlemek için markete gider bir şey alırım. Yine bir gün soğuk bir günde kendimi attım markete, kadın elektrikli sobanın karşısına oturmuş televizyon izliyordu. Hoş geldin dedi bana, hoş bulduk dedim, gel ısınsana biraz üşümüşsün dedi, yanına oturdum. Nasıl gidiyor dedi, ne olsun iyidir dedim, ismimi sordu, sonra biraz sohbet derken, ayağa kalktı . Rafları düzeltmeye koyuldu,bir paket düşürdü, paketi almaya çalışırken eğildi. İşte o eğilirken ben öldüm. Offf o ne güzel göt öyle, mankenlerde olmaz böyle harika göt. O an birden dönüp bakmaz mı bana! Süper Götüne baktığımı gördü ben afalladım toparlanmaya çalıştım ama fark etti. Gel benle dedi ve marketin kapısını kilitledi sonra marketin içerisinde bir kapıdan içeri girdik. Burası marketin deposuydu. Beni omuzlarımdan tuttu ve sordu” benden hoşlanıyormusun” . Yüzüm kızardı, evet dedim. O zaman güzel dedi. En çok neremi beğeniyorsun dedi, heyecandan yüzünü dedim. O zaman öp dedi, yanagından öptüm. Peki başka neremi dedi. Cesaret geldi bana, dudaklarını dedim. O zaman öp dedi ve dudaklarına yapıştım artık kendimi tutamazdım. Ama yine de sordu başka neremi dedi? O güzel Göğüslerini dedim, o zaman öp dedi ve üstünü çıkardım ardından sütyenini ve kocaman memeler gözümün önünde. Yalamaya koyuldum memelerini. Kışkırtıcı sesler çıkarıyordu. Ardından pantolonunu çözdüm ve sadece dehşet külotu kaldı. Çevirdim arkasını ve açtım sikimi, indirdim güzel külotunu, bu ne güzel bir göttü böyle. Biraz açtım bacaklarını ve arkasından taze amcıkına girdim. Evet işte aylardır fantezi kurduğum insana ulaşmıştım. Tam kıvamındaydı, tam hayal ettiğim gibi doygun bir amı vardı. Kocaman Yarağımı adeta şefkatle içine alıyor ve yavaşça çıkarıyordu. Fazla sürmeden boşaldım. Sonra döndürdüm sikimi yalar mısın? Dedim. Hiç denemedim dedi. Tamam o zaman şöyle olacak deyip çıkardım sikimi, o hiç bilmiyorum diyen kadın sikimi öyle güzel yaladı ki böyle zevk almadım bugüne kadar…
Hevesim kısa sürdü marketin zili çaldı hemen üstünü giydi ve beni odaya kilitleyip gitti. Müşteriyi hallettikten sonra bana döndü ve sonra görüşmemiz gerektiğini söyledi peki ama bir kere daha boşalmalıyım dedim ve pantolonunu az indirdim ve o güzel amcıkına bir kere daha girdim, öylesine dolmuştu ki sikim büyük bir boşalma oldu ve sonra bende üstümü giydim, öpüştük koklaştık sonra oradan ayrıldım. Ve buradan mezun olmayı hiç istemiyorum ne zaman istesem o çok arzuladığım kadınla cinsel ilişkiye girebiliyorum. Bu müthiş bir şey.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder