Pazartesi

Herkese Lazım Böyle Komşu




Değerli okuyucular ben evli 36 yaşında sexte sınır tanımayan biriyimdir. Bizim çat kapı girdiğimiz komşumuz vardır onlarda evli ama karısı çok hoş, tatlı ve sexi bir afet. Devamlı ona sikecek gibi bakardım oda farkındaydı bunun. Bir gün eşim bana kocasının onu sexte doyuramadığını söyledi içimden oleyy dedim bana gün doğmuştu. Gene bir gün okey oynarken alttan bacaklarına sürttüm bacaklarımı bana baktı gülümsedim oda gülümsedi ve tamam dedim bu iş. Eşim bir gün annesine gidip orda kalması gerekiyordu. Komşumun kocası da işinden geç gelirdi. Ziline bastım ve gel kahve yapta içip laflarız dedim önce durakladı sonra tamam dedi. Altında bir tayt ve body ile eve geldi mutfağa geçtik kahveyi yapmaya başladı bende arkadan sexi vücudunu izliyordum. Duramadım gidip arkadan boynunu öpmeye başladım ne yapıyorsun yapma dedi bende senden hoşlanıyor seni istiyorum dedim ve dudaklarına yapıştım oda fırsat bekliyormuş bende seni istiyorum demezmi. Başladık çılgınca öpüşmeye dillerimiz karıştı. Bunu kucakladığım gibi yatağa götürdüm. Boynundan memelerinden başlayarak göbeğini amını her yerini emip yaladım. Bu arada 1 kez  titreyerek boşaldı. 69 pozisyonuna geçtik amından akan sıvıyı dilimle yalıyordum oda benim 17 lik yarağımı, taşaklarımı deli gibi yalıyor emiyordu. Hadi yeter sok artık kocam beni doyuramıyor bakalım bu afacan doyuracakmı dedi. Bunu domalttım ve arkadan amına sürtmeye başladım hadi hadi diye inliyordu. Birden hepsini amına kökledim aşkımın ohhhhhhhhhhh diye bir çığlık attı ve ben sikmeye başladım kalçalarını tokatlıyor memelerini sıkıyor iyice delirtiyordum. Öyle 2 dak kadar siktim ve alta geçtim ben üstüme çıkardım üzerimde zıplıyordu sikimin üzerinde memelerini ısırıyordum az sonra yine boşaldı kasılıp titreyerek. Sıra bende dedim göğüslerime boşal aşkım dedi. Bütün spermlerimi fışkırttım kalanını da yarağımı yalayarak temizledi. Nefes nefese bana harikasın dedi sende öylesin dedim. Bunca zamanı boşa geçirmişim dedi öyle olmuş dedim. Bu bana yetmez dedi ve sikimi yalamaya başladı az sonra kaldırdı tekrar…. ama bunu anlatmayacağım zaten uzundu okuyucular sıkılmasın devamı sonra inşallah.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder