Pazar

Görevliyle Seks





İşte müthiş bir seks hikayesiBir önceki yazımda sayac okuma işinde çalıştıgımı söylemiştim. yine bir gün iş yeri sayacını okuyacaktım. Kapıda bayan bir görevli vardı sayac okumaya geldiğimi söyledim... Beni takip et dedi.. Asansörle aşağıya indik..Ve sonra merdivenlerden bir kat daha aşağıya indik. Sayacın yeri epey zor bir yerdeydi Okudum sayacımı... Görevliyle muabbet ettim biraz. Geceleri burada yattını söyledi kalacak yeri burasıymış şimdilik. Sayacın oldugu katta küçük bir oda ve yatagı... bir çay icelim gidersin dedi. Tamam dedim...Çaylar geldi yudumladık.Gözlerimin ortasına bakıyordu konuşurken... Birden yalnızlık zordur dedim. Evet öyle dedi gülümseyerek... Çayını bıraktı yanaştı bana elini omzuma atarak beni nasıl buluyorsun dedi. hoşsun dedim.Yalnızlıgımız kader değil dedi. Haklısın dedim. Öpüştük öncelikle.Buna şaşırmadım gidişat böyleydi. Sonra poposunu okşadım pantolonunu indirdim. sonra geçtim arkasına sikimi arkadan soktum amınaSokarken bir yandan göğüslerine atıyordum elimi.Ama açmamıştım göğüslerini tek açtığım yer poposuydu. İşimiz kısa sürecekti çünkü görevine dönmeliydi. Arkadan iki kere boşaldım ve o görevine ben görevime döndüm. Ve bundan sonra sadece işim oraya düştüğünde değil canım her istediğinde oraya gidiyorum ve birbirimizi tatmin ediyoruz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder