Salı

Bakımlı Ayaklar





Merabalar ben 34 yasında 1.78 boyunda esmer cekici bir gencim. Sex hikayeme geçmek istiyorum bir gun universite cıkısında bir kızla tanıstım o da benim gibi bakımlı ve 23 yasında. Dısarı bir şeyler içmeye gidelim dedim,kızda dısarı gitmeye ne gerek var benim evim musait oraya gidelim dedi. Ben de boyle bir guzelliği geri çeviremedim tmm gidelim dedim.Yaklasık 20 dakika sonra evine gitmiştik evi gerçekten cok guzeldi ve villaydı. Bana gidip dondurma almam gerektiğini soledi bende sasırdım cunku anlattıgım hikayenin geçtiği zamanda daha havalar ısınmamıstı.Tamam dedim ve gittim dondurma aldım geldim geldiğimde karsımda bambaska bir kız vardı neyse uzatmayalım minisiyle ve acık ayakkabılarıyla beni karsıladı.Gir bakalım içeri dedi bugun surprizlerimiz bitmeyecek.Bende tmm dedim bir yandan seviniyodum bir yandanda korkmaya baslamıstım cunku tek bir villa etrafta kimse yok.Neyse geçtik içeri bana geç otur dedi ben birazdan geliyorum su dondurmaları koyum dedi.Ama benim aklımın ucundan ayaklarını yalayacagım geçmiyordu.Daha sonra kendi dondurmasını ve benim dondurmamı getirdi ama bir sey dikkatimi çekmişti benim tabagımda çatal yoktu.Hayatım dedim benimkine heralde çatal koymayı unuttun hayır dedi unutmadım ben yediricem sana.Tamam dedim bende benim tabagımı yere koydu daha sonra ayakkabılarını cıkardı,bana onumde diz çök dedi.Şaşırmıstım ne diyosun canım dedim diz çök dedi.Bende tamam dedim ve sag ayagını dondurmanın içine sokup iyice bastırdı ben artık birsey diyemiyordum ve saskındım.Daha ne duruyosun dedi anlamadınmı hala bende anladım dedim ve baslatım dondurmalı ayagını yalamaya ve coooooooooooooooook guzeldi.O gune kadar iki bayan ayagı yalamıstım ama sadeydi bayanların ayagından bir sey yemek daha zevkliymiş.Sonra dondurmayı yedirdi bana bittimi sanıyorsun dedi sana surpriz çok demiştim bende bilmiyorum dedim.Neyse daha sonra bana dolapta yogurt oldugunu soledi onu getir dedi.Bende yogurdu getirdim daha hiç açılmamıstı aç dedi.Açdım yogurdu koy onume dedi bende tmm dedim.Ben bi dısarı cıkıp geliyorum dedi ben saskınlıkta ne diyecegimi ne yapacagımı bilemiyordum cıplak ayak dısarı cıktı ama zaten o ayaklara bitmiştim.Aradan 5 dakika geçti geldi ayakları kir içindeydi yalamamı soledi bende tmm dedim ama daha degil dedi daha sonra ayaklarını yogurda soktu 1-2 dakika boyunca yogurdun içinde oynattı yogurdun rengi değişmişti daha sonra gel yat bakalım dedi şimdi ayaklarımın kirini yutturucam sana dedi.Ben artık zevkden oluyordum tmm dedim ve yattım yere daha sonra gozlerini kapat dedi bende kapadım ve şimdi agzını aç dedi ve işte o an inanılmaz bir tattı ne yogurt tadı ne kir tadı geliyordu ekşi bir tat bana yaklasık olarak kirli ve yogurtlu ayaklarını 1 saat yalattı ve artık hakettin dedi bende super dedim ne super diye bagardı sensin hayatım dedim.Tamam dedi şimdi daha super olacak o zaman son bir sey kaldı dedi bende tmm dedim.Git dolapta hazır krema var dedi dondurma yedin,yogurt yedin tatlıyla bitirelim dedi.Aldım geldim hemen kremayı bana yere dok dedi doktum ben geliyorum dedi banyoya gitti ayaklarını yıkamıs yogurt tadı gelmesin diye ve 5 dakika sonra geldi o muhtesem beyaz ojeli uzun tırnaklı ayaklarını kremaya surdu ve basladı bana tabanlarını yalatmaya yaklasık 20 dakikada kremalı ayaklarını yaladım sonra bana kremalı ayagıyla masturbasyon yaptı daha sonra sen mukemmelsin dedi bende tesekkur ederim sen ve ayaklarında olesini dedim o şekilde ayrıldık bir daha da gorusmedik. Ama muhteşem bir tattı acı çekmekten hoslanmam ama her turlu bakımlı ve uzun tırnaklı ayaklarınızdan yemek yerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder