Pazar

Ahırda Müthiş Seks





Ahırda Kızlığını Bozdum

Böyle seks hikayesi de olmaz diyeceksiniz!!!

Yine bir köydeyken geziyordum.
Bir ahırın önüne gelince hoşlandığım kızı gördüm.
Naber kız dedim.
İyiyim sen nasılsın dedi.
İyiyim dedim.
Ya bana yardım edermisin dedi. Olur dedim yanaştım.
Ahıra girdik öküzü bağlamak konusunda yardım istedi.
Beraberce bağladık.
Sonra dışarı çıkacaktım ki tuttu kolumdan.
Dursana canım biraz konuşalım dedi. İstanbul'da sevgilin var mı dedi.
Yoo dedim. Niye hiç yanıma gelmiyorsun dedi.
Kilitlendim kaldım. Nasıl yani dedim?
Bizim eve gel çayımı iç dedi.
Olur bi gün gelirim dedim. Hadi çıkalım dedim.
Ya dursana dedi,durdum yüzüm kıpkırmızı.
Dudağıma acemice bir öpücük kondurdu.
İçimden ulan yeter be sikicem lan bunu burada dedim.
Öpücüğüne uzunca karşılık verdim sonra yatırdım bunu yere.
Sıyırdım eteğini.
Dur dedi durmicam dedim.
Biraz dirense de hızlıca girdim amına.
Bağırdı hafiften. Kanlar akmaya başladı.
Şaşırmıştı olayların gidişatından ama benim bu yönümü kendisi ortaya çıkardı. Ben defalarca gidim dedim.
Adeta sik beni dedi bende yaptım yapacağımı.
Sonra da devamını getirdim.
Ve boşaldım.
Sonra kalktım ayağa o halen yerde şok geçirmiş vaziyetteydi.
Alacak mısın beni dedi.
He alcam deyip çıktım ahırdan...
Bundan sonraki günlerde çay niyetine evine gidip defalarca siktim.
Ondan sonra da köye gitmedim hiç. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder