Pazar

Anal Sex Hikayesi







Böylesi Seks Hikayesi duymadınız..
Öğretmenimle olan ilişkimi duyan eski sevgilim bir gün yanıma geldi ve bu konuyu açtı...
Benimle beraberken bunları yapmadık ögretmeni dahamı cok sevdin. NE alaka sen bakiresin dedim. olsun dedi istedinde mi yapmadık. Yine istiyormusun dedim. Evet dedi.Tamam dedim bize gel bugun tekim evde...Geldi zamanında ve onu eve aldıgım gibi dudagıma yapıştı. Yaa yok istemiyorum deyip kendimi naza cektim.Ama duracagı yoktu. Bir kızın erkeğe ne kadar muhtac oldugunu o gün gözlerimle gördüm.Neredeyse aglayacaktı.Beni deli gibi istiyordu.Sonra yine öptü beni ve çözdü beni...Çırılçıplak kaldık ben pek bişi yapmıyordum.Tüm hareketler ondan geliyordu.Ve sonra hadi gir bana dedi. Bakiresin olmaz dedim.Ya sanane zararı bana dedi.O an girdim işte hem de hiç acımadan.Bir girdim kız bağırmaya başladı. Hİç dinlemeden inlettim kızı.Ortalık kan gölüne döndü desem abartı olmaz...Sonra üstüne boşaldım.Bunlardan şoka uğramış gibi bana bakıyordu. Sex böyle bişi mi der gibi bir ifadesi vardı. Sonra doğrulttum sikimi ağzına verdim itiraz etmeden aldı ve öper gibi yaladı.sonra kusacak gibi oldu bıraktı. Tamam neyse dedim dön arkanı. Arkasını çevirdim ve girdim arkadan.
Bir an öyle hızlandım ki bi yana dönse sikim kırılacaktı.Sonra üzerime çıkardım ve yukarıya çıkarıp indirdim...
Bundan epey zevk almışa benziyordu yüzü gülüyordu. sonra bana sarıldı. Çırılçıplak birbirimize sarıldık ayaktayken bunu sikime oturttum ve zıplattım ayaktayken. Ve sonra da Yere yatırıp göğüslerine boşaldım...
seni seviyorum dedi.Ben de canım dedim ve üzerimizi giydik... Ve o günden sonra sikmedik kız bırakmadım neredeyse...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder