Salı

Ayak Masajı İşe Yaradı



Mrb ben ayakkabıi mazsında calışıyom bır sabah dukkanı actım bı bayan gunaydın dedi çok guzeldı bayan ayakkbısı alıcaktı ama ounn ayağına uygun aykkabı bulamadık 38 giyerdi tüm 37 numaraları denedi tabı giymesine ben yardım ettim ayaklarını bu sayede okiadım mını etekleydi eğildimde ayaklarını okşadım da o altındaki siyah tangasını farkettim artık iyice baştan öıkmıştı ben okşacıkta oda benim omuzlarıma dokunuyordu tabı yanlışlıkla olurmuş gibi dokunuyordu ayaga kalktımda ellerim gögüslerine deydi özurdiledim önemli değiil dedi bı ayakkabı gösterdim öok rahat bı aykkabıbu dedim hamıleler öok tercih edr dedim oda ben hamılemiyim bak dedi ellerimle göbeğıne dokdun hayır değisniz dedim artık kendimizden geömiştik gel cay içelim ddedim kabul etti hemen kapıyı kapadım depo gibi bir yer vardı orada cay içtik dudkları kıpkırmızıydı o dudaklar çok şeyşeri hakkediyor dedim ne gidiy bi dedi o sırda kalmış yarağımı gösterdim offffffff dedi kafası öok kızarmış dedş o kafada hak ediyor dedi çayı bıraktı yarağımı yalmaya başladı adeta ağzında şeker var gibi hımmmmm diye sesler çıkarıyordu çok güzel diyodu zamanın yoktu biran önce sokmak istiyodum ne olur birzda yalamk isyom dedi kıramdım azına boşalmma için yalvardı ilk defa penis yaladını söyledi kocasıyla hiç denemiş bunu amımı yala diye yalvardı çok tatlıydı amı yaladıkca yalakm istyodum sonra sok artık diye yalvardı birden soktumda ahhhhhhhhhhhh diye inledi hepsini diye söyleniyodu ne olur aşkım hepsini dedi taşaklarımdan tutu ittirmeye başladın yarapımı bende soktukca sokuyorum yarın sabah gene gelceni söyledi şimdi onu bekliyorum geldinde nelr yaptımızı anlatırım sevişmek için sabırlanıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder