Pazar

Arkadaşla Seks Hikayesi





İşte seks hikayesi diye buna derim ben.
Üniversite anılarımız binbir güzellikle doluydu.
Kızlı erkekli iyi bir grubumuz vardı.
Saz çalan gitar çalan arkadaşlarımızla iyi bir ortam kurardık arada Çamlıca tepesinde beraberce içerdik.
O ortamda aram bi fıstık ile çok iyiydi.
Sınav günleri gelip çattığında kapımı çalardı hep derslerim iyiydi çünkü.
Yine bir matematik sınavı öncesi kaltak kapımı çaldı.
Buyur ettim eve geldi ders başına koyulduk her sınav öncesi gibi konuları kavrattım.
Kısa bir konu kalmıştı ki fıstık kalemini düşürdü yere almak için eğildi...
Aslına bakarsanız kalemi bulmuştu ama nedense domalmış pozisyonda aramış numarası yapıyordu.
Ben o an çaktım durumu zaten götü resmen bana bakıyor hadi gelsene diyordu.
O an tüm cesaretimi toplayıp domalmış pozisyonda üstüne eğilerek"bulamadın mı hayatım " deyip yanagına öpücük kondurdum.
Ayaga kalktı hadi yakala beni dedi.
Aman aman ne kovalamaymış bu direk yatak odasına gitti.
Ben ne yaptım?
O odadayken çırılçıplak soyundum ve bir anda odaya girdim işte buradasın dedim.
Ağzı açıkta kaldı.Delisin sen dedi.Evet deliyim dedim.
Yanaştım direk üzerini soymaya koyuldum.
Çırılçıplak kaldıktan sonra işimi fazla uzatmadan amına girdim.
Orospuyu bakire sanıyordum değilmiş...
KÖKLEDİKÇE KÖKLEDİM...
Bir ara öyle hızlı yapıyordum ki bağırdı resmen.
Sonra üstüme çıkardım zıplattım bir süre...
Sonra yandan girdim.
Alttan üstten sağ sol.. Denemediğim pozisyon kalmadı.
Abartmıyorum tam 95 dakika felan kesintisiz sikiştik.
Bir gün sonra zar zor okula gittim.
Sınavdan 95 aldım : )
Hayatım ibneliklerle dolu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder