Pazartesi

Süper Bi Tatil Anısı



ben 48 eşim 40 yaşında ama eşimin vücüdu zellikle bacakları ve kalçası çok güzeldirç yazları egenin şirin bir tatil bölgesine kalıyoruz eşimle bir gün denize gittik akşam üzeri arabamızla eve dönüyorduk karımmayosunu çıkarmış içine çamaşır giymeden kısacık plaj elbisesini giyerek rahat sigara içebilmek için arabanın arka koltuguna oturdu çantalarıda ön koltuğa koyduk.yolda bir gencin el kaldırdığını gördüm eşime alalımmı dedim olur dyince durup genci aldık tabiki arka koltuğa karımın yanına oturdu karımın elbisesi zaten kısacık
olduğundan orhan gözlerini alamadığını aynadan gördüm biraz sonra karım çantalardan sigara almak bahanesiyle ön koltuğa doğru uzanınca içinde çamaşırda olmadığından kalçanın bütün güzelliği orhanın özleri önüne serilmişt, aynadan orhanın kızardığını gördüm gözlerini ayıramıyordu karım sigarasını içmeye başladığında orhanın baktığını anlayınca daha rahat oturmaya başladı orhan dayanamıyordu bende iyice tahrik olmuştum karımda artık işin zevkini çıkarmak amacındaydı biraz sonra yine sigara almak bahanesiyle öne doğru uzanınca bu sefer elbisesi iyice sıyrılmış kalçaı tamamen açılmıştı biran karımın yüzünün kızardığını görünce arkaya bir baktım orhan daha fazla dayanamamış karımın kalçalarına yumulmuş amını yalıyordu karımla bakıştık tamam dedim eve yaklaşmıştık toparlandılar eve geldiğimizde karım orhanın elinden tutarak doğruca yatak odasına gittiler bende arabayı park edip çantalarla eve girip doğruca yatak odasına çıktım karım çoktan soyunup yatağa uzanmış orhanda bacak arasına gimiş yalıyordu orhan daha fazla dayanamadı şortunu çıkardı siki 20 cm vardı ve kazık gib, olmuştu karım zevkle okşuyordu biraz yaladıktan sonra yataga uzandı orhanda bacaklarını hafifçe kaldırıp sikini yavaşça sokmaya başladı biraz büyük gelmişti galiba karımın yüzü gerildi ama alışınca daha sok diye söylenmeye başlamıştı orhan hızlandıkça kendinden geçmişti biraz sonra kalkıp orhanı yatağa uzattıve koca sikin üzerine hızla oturmaya başladı muheşem kalçası ve götü öümde idi bakıştık artık hayalimizdeki üçlüyü yapma zamanı gelmişti yavaşça arkasından sokmaya başladım artık ikimizin arasında çılgına dönmüştü ve üçümüzde aynı anda patladık yatağa uzanıp dinlenirken karım banyoya gitti peşindende orhan gitti gelmeyince gidip bakayım dedim bir baktım bkarım ellerini duvara dayamış ve domalmış orhanda arkasından girmiş hızla girip çıkıyordu biraz seyredip geriye döndüm ondan sonra sabaha kadar iki kere daha üçlü yaptık sabah orhanı yolcu edip mutlu bir şekilde uyuduk.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder