Pazartesi

Evli Kadın Seks Hikayesi



ben 30 eşim 24 yasında ve cok gusel bi bayan poposu 95-65-90 ölcülerinde boyu172 kılosu55 kumral bi asuman krausenin goguslu halı gibi
yuzude cok guseldir. neyse ewlenmeden önce hep fantezi kurardık sewişirken hep baska larını eklerdik aramıza azdığını gorunce hergece fantezilerimi kulağına fısıldayarak sewiştik
onu ikna edip gurup yapmak istiodum

bekar iken ikna edemedim cunku kocam olunca her istediğimi yapacagını soyleyıp gecıstırıyordu. ama onunda cok istediğini hissedioordum.
sonnda ewlendik balayına gittiğimiz otel odasında soyunduk hayallerımdeki gibi bembeyaz corap tanga jartiel ve bistüer giymişti ve topuklu ayakkabı birlikte balkona cıktık ve opusmeye basladık balkonda sandalyede basladık sewişmeye ve karımı resmi olarak ilk orada becerdim karım kucagıma oturmus ve tangasıonı ayırmıs oturup oturup kalkıodu.
parmagınıda sok cok azdım dedi bende bir derken 2 parmak soktum kocacım hep genişletmek istiodun yap işte die inledi.sewgiliyken izin vermiodun deyince artık kocamsın bana sahipsin sen istersen yaparım dedi.bende hemen sarap istielim gelen kişi ile seni becerelim dedim .kulak memi yalayarak kocam bilir dedi
bende içeri telefon etmeye girdim ama hala kararsızdım ve karım benden daha kararlıydı.
telefon ettim 10dk sonra kapı caldı ve ben balkondan içeri girdim ve adamı içeri aldım karımda arkamdan geldi ve şarabımız geldimi kocacım dedi ve boynuma sarıldı garson karımı artık gormustu ama ben kaararsızdım bahsis verdim ve gonderdim. bir kadeh sarap içtikten sonra yatakta karımla sewişmeye basladık karımla sarabı bıtırdık karım benden daha fazla içmişti neden adamı gonderdın dedı karını paylasamıyosun diilmi dedi ve uzerımden kalktı ve benım uykum var dedi
kustu bana anlıyacagınız bende arksından sarılıp kusme canım cokmu istiosun dedim ewet hep bugunun hayalını kuurup sewişmiştik ogun geldi ve oyun bozanlık yapıorsun dedi. tamam cnm deyip bi şarap daha istedik aynı cocuk gelmişti belliki karımı beyenmişti karım kalkıp karsıladı sarabi aldı elinden ve bahsismi bekliosun dedi ve penisi elini attı boynundan yaladı garsonda kalcalarından tuttu karımın ben de kalkıp karımın arkasından sarıldım ikimizde karımın boynunu yalamaya basladık ve yatakta bulduk 3 ümüzde memnunduk artık bende rahattım hayallerimizi birbir gercekleştirecektik once karımı yatakata adamın uzerine yatıp penisini tangasını sıyırarak siçine aldı ve bende yandan gelip agzına verdım karım hissettiği duyguyu yalamasından anlıyordum ve yer degiştirdik ben sikiordum garson agzına veriordu oyle yalıordu ki iii bi sikici oldugumu anladım buda huzur verıcıydı sonra genişlttiğim amına ikimiz birlikte girelim dedim karım ewet hadi acele edin dedi garson sırt ustu yattı karım da onun uzerine yuz ustu yattı opusuyorlardı ve içine giriordu bnde arkasından gelim amına soktum karım ahhh cekti ve ben inletmiştim daha once boyle inlememişti guclu erkek oldugumu hissettim ve karımı iiice doyurduk ama cok kıskandım bu pozisyonda onden gormeliydım karımı adam memelerin yalayım oksayıp amına giriyor ve ben sadece arkadaydım sadece amından faydalanıyordum hemen pozisyon degiştirdik ve mutlu oldum adam arkadan sokup sokup cıkardıgında karımın goguslerı sallanıyordu ve ben onları yakalamaya calısyordum poposundanda cılgın sesler kulagıma ulasıyordu sabaha kadar birlikte gecirmedik tabiki garson gitti ve bizde uyuduk mutlu bişekilde okadar rahatladıkki karımla sahilde guneslenirken onun ustsuz ve tangayla guneslenmesine bile izin verdim buda hayallimizdi herseyi gercekleştirdik sonraki hikayelerimizde onlarıda anlatacagım hepinize ii geceler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder