Pazartesi

Kocasının İsteğiyle



belki okudugunuzda olmaz böyle şey diyeceksiniz ama inanın bana oldu ve halada olmadakta
ben sarısın kvırcık saclı 168 54kg ela ve gayette güzel bir hatunum
eşimde esmer tenli 175 77 ela dır
eşimi cok samimi oldugu bir aile dostları vardı serpil abla ve kocası kerem abi

eşim serpil ablayla nere gidersem gideyim ne yaparsam yapayım karışmazdı ve cok gövenirdi
bide bize her konuda yardımcı olan iş ortagı şükrü abi var şükrü abi eşinden boşanmış ama tam karizmatık bi beyefendiydi
coguu zman toplanır okey partileri yada hafta sonraları piknik yapardık
evleneli bir seneyi gecmişti
ve eşimin sapıkca seks isteklerinin sonu bitmek bilmiyordu arabada sahil piknikte sikmedik yer bırakmadı
dogrusu benimde hoşuma gitmiyor degildi bunlar
serpil ablayla bazen sükrü abinin evini temizlerdik bazen beraber bazende yanlız
bir gece gene okey partisi vardı gece gec oldugu icin evi öylece bıraktık serpil abla yarın gelir iki dakada temizleriz dedi bende oki dedim ertesi gün oldugunda srpil abla başının cok agrıdıgını söyleyince bende tek gittim temizlemeye ama işte olması gereken şükrü abi evdeydi ve biraz rahatsiz oldugunu söylöyledi
neyse ben temizlige başladım icerisi bitmiş mutfaga gelmişti sıra lavaboyu temizlerken şükrü abi ansizin belime sarıldı sok olmuştum
tüm itirazlarıma rahmen kortulamıyordum
ve rezil olma korkusuyla sesim bile cıkmaz olmustu
oda korkudan sesim cıkmadıgını görünce dahada ileriye gitmeye calışıyor ama benim direnmemle fazla gidemiyordu
dayanacak göcüm kalmamıştı etegimin altından kilotumu yıtmışti ble
kortulma ümitlerin gittikce tükeniyordu
adeta takatım kalmamıştı gercegi oda yurulmuştu ama genede beni suymaktan vaz gecmiyordu
her şeyimi zorlada olsa cıkarmıştı ve beni orda becermişti gelirkende göbegime akıttırmıştı bende bonyoya girdim biraz agladıktan sonra güzelce bir yıkandım havluya sarılıp mutfaktaki elbiselerimi almaya gittim
ama gitmemle bir sok daha yaşamıştım srpil abla ve sükrü abi nescafe iciyorlardı elbiselerimde ortalıktaydı
benim nescafede hazırlamışlardı ve oturmamı istediler
serpil abla bunları sorun etmememi kendininde eşimi ve kendi eşini hatta şükrü abiyide idare ettigini söylüyordu
bunların onların arsında kalacagını söylüyordu biraz rahatlamış olarak eve gittim ama icimdeki korku gitmek bilmiyordu akşam eşim eve geld
iginde yüzüne bile bakamıyordum ve erkenden uyudum
bir hafta sonra serpil ablanın dugum gunuymuş ve hep beraber gene onlarda toplandık ickiler mezeler okey derken gelen birkac kişi gec oldu diye gitmişti
evde ben eşim serpil abla ve eşi sükrü abi ve sekreteri kalmıştı
yeni bir oyun oynanacaktı hepimiz yerdeki halının üstüne oturmuştuk ve ortada bir rakı şişesi vardı şise dönecek ucu kıme rast gelirse o birinden bişey yapmasını isteyecekti birkac seferden sonra şisenin ucu serpil ablaya gelmişti serpil ablada sekreter kızadan erotik bir dans yapmasını istedi hepimiz yerlerimze oturduk
öyle bir dans ettiki üstünde corap bile kalmadı bırak ordaki erkekleri ben bile tahrik olmuştum
ve eşim birden dudaklarıma yapıştı utanmıştım ve yetr anlamında işeret ettim eşimde bana ortama oymamı ve en ufak bir itiraz istemedigini söyleyince yapacak bişeyim kalmamıştı beni ayaga kaldırıp kilotu etegimin altından cıkartıp serpil ablanın kocasının kocagına iti verdi oda zaman kayıp etmeksizin öpmeye başladı sonra benim eşim sekreteri aldı sükrü abide serpil ablayı ve sabaha kadar dönüşümlü olarak sürdü bu
hala bunun icin bazen özel geceler ayarlıyoruz ve hekez hayatından mutlu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder