Pazar

Abimin Arkadaşıyla





Biz öyle zengin falan değiliz. 3 odalı küçük bir evimiz vardı. Annemle babam bir odada ben ve abim bir odada kalıyorduk. Bir oda ise misafiler için ayrılmıştı. Abimle aramızda 3 yaş var. Anım, benüniversiteye  giderken gerçekleşti.Aynı odada yattığımız için mecburen aynı odada soyunup giyinirdik Bazen abimin erkek arkadaşı (en samimi olduğu) bize gelir ve aralarında gizli gizli konuşurlardı. Hatta bazı akşamlar bizde kalır abimle birlikte yatarlardı.Önceleri bir şey anlamıyordum ben uyuyor onlarsa muhabbet ediyorlardı. Bana öyle söylüyorlardı en azından. Bir gece uyku tutmadı uyumak istemedim ama beni uyumam için zorluyorlardı. Sebebini bir türlü çözemiyordum. O gece yatağıma yattım ve uyuyor numarsı yaptım ve olanları görmek veya en azından duymak istiyordum. Ben yatar yatmaz içeri de bir sesizlik oldu. Onlarda konuşmuyordu. İçimden kızıyordum, madem hiç bir şey konuşmayacaklardı beni neden uyutmaya çalışıyorlardı! İyice meraklandım. Derler ya “insanın başına ne gelirse ya meraktan yada yarraktan gelir!” diye.. Benim meraktan geldi . Sonra ışık söndü. Abim yanıma geldi. Beni kontrol ediyordu. Arkadaşı da yanına gelince aralarında konuşuyorlardı. Uyudumu? diyordu abimin arkadaşı. Abim “bilmiyorum galiba uyumuş hadi başlayalım!” dedi. Sinan (abimin arkadaşının adı sinan) “acele etme iyice uyusun, uyanıp bizi görmesini mi istiyorsun?” dedi. Ben iyice meraklanmıştım. Acaba ne yapacaklardı? Sinan da “görürse görsün ne olmuş onu da sikeriz!” dedi.Ben heyecanlanmıştım. Bunlar sikişeceklerdi! Mutlaka görmeliydim!.. “Hem..:” dedi Sinan. “O nun götü çok güzel!..” Abim “saçmalama, bizimkilere bir söylerse görürsün ebenin amını!..” dedi. Sinan abime “onun siki kalkmaya başladımı?” diye sordu. Abim “ne bileyim lan? Onun sikine mi bakıyorum? Hem sen neden onunla uğraşmaya başladın ki? Ben senin kardeşine bir şey diyor muyum?” dedi. Sinan “Aaa bak ne diyeciğim.Gel seninle bir anlaşma yapalım” dedi. Abim “ne anlaşması?” dedi. Sinan sırıtarak “Sen benim kardeşimi sik bende seninkini…” deyince abim “olmaz lan bir duyan falan olur.. Ağızlarından kaçırılar!” dedi. Sinan “yok oğlum lan bizde onlara siktiririz olur biter!” dedi.Benim sikim kalmaya başlayalıda 2-3 ay olmuştu ama kalktımı hiç inmiyordu meret! Bunlar Konuşuyorlardı hala. Bu arada abim “tamam bakarız! Hadi biz sikişmemize bakalım daha sonra düşünürüz” dedi. Ben onları göremiyordum çünkü arkam onlara dönüktü. Dönersem benim uyumadığımı anlarlar diye dönemiyordum ama iyice kulak kabartmış onları dinliyordum. Bu arada sikimlede oynuyordum. İçerisi mi çok sıcak olmuştu yoksa ben mi zevkten terlemiştim bilmiyorum sırılsıklam terlemiştim.Abimin bana hep kızdığı gibi üzerimdeki yorganı bu sefer bilerek açtım ve biraz rahatlamıştım. Uykumun içinde döner gibi yaptım ve yüzümü onlara doğru döndüm kısık gözlerle onları izliyordum. Abimle Sinan çırılçıplaktılar ve birbirlerinin siklerini dondurma yalar gibi yalayıp duruyorlardı. Daha önce böyle birşeyi ne görmüş nede duymuştum ama şimdi onları görüyordum ve çok acayip zevk almaya başlamıştım.Sinan bir ara “Şşşt olum baksana bu ne zaman döndü lan bize doğru!?” dedi. Abim çırılçıplak benim yanıma kadar geldi. Uyuyup uyumadığımı kontrol ediyordu ve bana doğru yürüyordu hemde sikiyle oynuyordu. İyice yaklaştı. Abimin sikini hiç bu kadar yakından görmemiştim. Daha öncede onu çırılçıplak görmüştüm ama o zamanlar siki kalkık değildi.Bu arada abimin vücudunda hiç kıl yoktu. Sinan abimi öğle eğilmiş görünce o da onun götünü yalamaya başladı. Abim “dur lan dur!” dedi. Sinan da “boşver ya!” dedi ve sikişmeye gözlerimin önüde devam ettiler. Ben acayip zevk alıyordum. Sonra abim Sinanın götünü yalamaya başladı. Yere yattılar ve birbirlerinin hem götlerini hep siklerini yalıyorlardı. Bu manzara karşısında çok etkilendim.Onlara benim de götüm güzel der gibi sırtımı onlara doğru döndüm ve götümü domalttım. Ama çok uykum gelmiş ve uyukuya dalmışım. Bir ara biri yanıma yatınca uyandım ama gene uyuma numarası yaptım. Kim olduğunuda merak ediyordum ama anlamasın diye hiç bakmadım. Bana sarılmaya başlamıştı ve götümü elliyordu. Şortumun üstünden sonra elini şortumdan içeri soktu.Heyecandan ölecektim. Yavaş yavaş okşuyordu bende biraz öne doğru eğildim. Tabi bunu çaktırmadan yaptım. O da artık götümü daha rahat elliyordu. İçeriden sesler gelmeye başlayınca yanımdan hemen kalktı ve öbür yatağa yattı. Sonra içeriye biri girdi. Sesinden abim olduğunu anladım. Demekki götümü okşayan Sinandı.O gece başka bir şey olmadan ikisi beraber yatıp uyudular tabi bende. Ama götümün okşanması çok hoşuma gitmişti. Şimdi çaktırmadan abimi dikizlemeye başlamıştım. Banyoda iken soyunurken falan işte. Bende abimle aramın hep iyi olması için onun her dediğini yapmaya başlamış ona daha yakın olmayı başarmıştım. Artık birlikte şakalar yapıyorduk. Tabi şakalaşırken o gece Sinanın sözlerinden etkilenmiş olacak ki götüme şaplaklar vuruyor beni mıncıklıyor ve bazen güreşelim diye tutturuyor sonrada bazen üstüme çıkıyor bazende beni kendi üstüne alıp bana bol bol sürttürüyordu.Bende içimden ben neden ona sürttürmeyeyim ki diye geçirmeye başlamıştım. Nasıl olsa Sinan onun götünü gözümün önünde, oda Sinanı gözümün önünde sikmişti. Yine birgün şakalaşırken ben de yanlışlıkla olmuş gibi onun sikini tuttum ve birazda sıktım. Çok hoşuna gitmiş siki elimde birden bire büyümeye başlamıştı. Ama o çaktırmamak için “canımı yakıyorsun” deyip götüme bir tokat atıp şakalaşmaya daha doğrusu boğuşmaya devam ettik.Bir ara ben abimin arkasına geçtim ve ona sürtmeye başladım. Ses çıkarmıyor devam ediyordu. Sonra yoruldum deyip kalktı ve annemlere yatacağını söyleyip gitti. Ben ne yapacağımı şaşırmıştım ki annem “hadi sende yat yarın erken kalkacaksın” dedi. Ben de biraz daha oyalandıktan sonra odama doğru yürüdüm.Kapı aralıktı. Abim içerde 31 . çekiyordu. Ben içeri daldım beni görünce biraz şaşırdı ama sadece “niye geldin?” dedi. Bende “annemler yatmamı söylediler” deyince “yatta zıbar o zaman!” dedi. Bende ona “31i neden banyoda çekmiyorsun ki? Ben hep banyoda çekiyorum kimsede beni görmüyor!” diye ukalaca konuşunca “Ya.. Demek sende 31 çekmeye başladın?” dedi. Bende . artık büyüdüğümü ve sikiminde kocaman olduğunu söyleyince 31 çekmeyi bırakıp “Hani lan açta göreyim bakim büyümüş mü?” diye alaylı alaylı gülüyordu.Ben de kapıyı iyice kapatıp şortumu indirdim ve sikimi ona doğru sallamaya başladım. İkimizin sikide dışarda sallanıp duruyordu. “Tamam tamam büyümüş gördüm!” dedi ve sikini oğuşturmaya devam etti. Bende kendi sikimi ovmaya başlayınca kendi yatağına yattı ve bacaklarını yana açıp o şekilde 31 çekmeye devam etti. Ben de aynı pozisyonu aldım ve bende asılmaya devam ettim. Bir ara baktığımda abim benim götüme bakıyordu ve götüme bakarak 31 çekmeye başlamıştı. Bende onun götüne bakmaya başladığımı anlayınca ikimizde utandık ama hala devam ediyordu.”Bana peçete versene” dedi. Bende “altımda şortum yok dışarı çıkamam” dedim. “O zaman kilodunu ver!” dedi. Bende ona kilodumu attım ve kiloduma fışkırmaya başladı. Bende artık utanmayı bırakıp yanına gittim ve “nekadar çok fışkırdın!” dedim. O da böbürülenerek “ne sandın ya” dedi. Bende bu arada hala asılıyordum. Bir ara sikim abimin bacağına değince güldüm. O da “neden gülüyorsun?” dedi. Ben de “sana bir şey söyleyeceğim ama beni dövmiyeceksin!” dedim. Tamam dedi. Ben “hayır söz ver!” dedim. “Tamam söz!” dedi. O gece Sinanla ikisini gördüğümü ama kimseye söylemediğimi anlattım. “Vay puşt vayyy! Demek bizi dikizledin ha!” dedi. Ben de “evet!” dedim. “Peki hoşuna gittimi bari?” dedi. Ben de “bilmem!” dedim ve yatağıma doğru yürüdüm. Abimin boşaldığı kilodumu yere eğilerek aldım. Bu arada benim götümün de çok harika olduğunu söyledi. Abim istersem götümü öpebileceğini söyleyince acayip sevinmiştim. “Tamam ama…” dedim. “Ben de senin götünü öpersem…” dedim. O da gülerek “tamam tamam gel hadi” dedi ve abimin yatağına çıkıp daha önce Sinanın yaptığı gibi köpekler gibi dört ayak üzerinde durdum. Abim önce kalkmış olan sikimi elledi ve “güzel!” dedi. Sevinmiştim. Sonra göt yanaklarımı diliyle yalama başladı ve sikimlede oynamaya devam ediyordu. Bende “hani bende senin götünü yalayacaktım?” dedim. O zaman oda yatağa çıkarak ters şekilde altıma yattı bende ilk önce onun yarrağını öpüp okşadım ve tekrar kalkmaya başladı.Birbirimizin siklerini emiyorduk. Arada sırada abim “Oooohhh harika harika!” diye inliyordu. Ben daha fazla dayanamayıp “abi ben geliyorum!” dedim. O hiç oralı olmadı. Kalkmak isteyince götüme vurdu bende anladımki ağzına boşalmamı istiyordu. Ben de dayanamıyarak ağzına boşaldım. Onun siki daha yeni kalkmış ve dimdik duruyordu. Bana “devam et yala yala!” dedi kısık sesle. Bende işime devam ettim. Bu arada o da ağzından çıkarttığı dölleri götüme sürüyordu. Acayip bir duygu idi. Deliğimin kenarlarını okşuyor daireler çiziyordu. Aynı şeyi bende dilimle onun götüne yapıyordum. O da sikini göğsüme sürtüyordu. Sonra altımdan kalktı ve “seni sikmemi istermisin?” dedi. Ben de “canım çok yanarmı?” dedim. O da “biraz” dedi. “Ama dur” dedi ve yatağının altından bir krem çıkardı. Snra kremi iyice götüme ve kendi sikinede bolca sürdü. Bir eliyele hala sikimi oğuşturuyor bir yandan da “bu siki mutlaka götüme sokacaksın tama mı!” diyordu. Ben de “seve seve sokarım” dedim. götümün içinde abimin parmağını hissettim. Sokup çıkartıyor “oo çok darmış çok güzel çok güzel!” deyip gülüyordu. “Daha önce neden böyle birşeyi yapmadık!” diye hayıflanıyordu. Ben daha fazla dayanamayıp abimin dudaklarını öptüm. O da bana sımsıkı sarıldı ve sikini götüme sürtmeye başladı. Bu arada benim sikimde tekrar kalkmaya başlamıştı. Abim yavaş yavaş sikinin baş kısmını içime soktu. Canım yanıyordu ama hiç sesimi çıkartmadım. Ben de kalçalarımı ona doğru bastırmaya başlayınca sikinin tüm boğumlarını hissetmeye ve taşaklarınında kalçalarıma çarpması bana acayip zevk vermeye başlamıştı. götüm abimin sikini sımsıkı sarıyor hareket etmesi zorlaşıyordu ama oda çok zevk alıyor zevkten inlemeye başlamıştı.Çok geçmeden abim götümün derinliklerine doğru fışkırmaya bense bağırmamak için bastırdığım kafamı yastıktan doğrultmaya başlamıştım. Abim o şekilde içimde kalakalmıştı. Zevkten uçuyordu ve . benim her tarafımı öpüp okşuyordu. Beni sırt üstü yatırdı ve üzerime çıkıp beni bir kız gibi öpmeye dilimi dili ile yalamaya dudaklarımı ısırmaya başladı. Bende onu deli gibi öpüyordum. Bana “hadi sıra sende!” diyerek o güzel götünü ağzıma dayadı ve “yala!” dedi. Ben de hiç itiraz etmeden yalamaya başladım. Sikim taş gibi olmuş sızlamaya başlamıştı. Sikimi yalıyordu ve benim götümden akan spremlerini alarak kendi götüne sürmeye başladı. Sonra bana dönerek “hadi aslanım yarrağını götüme sok, sik beni, sik beni!..” diyordu. Çıldırmıştık Bana doğru domaldı. “Bana sok şunu hadi!” deyince birden abandım ve sikimin yarısına kadar soktum. . Öyle güzeldi ki götü alev alev yanıyordu. götünü kasıp kasıp bırakıyor sikimi götüyle sağıyordu sanki. Kalçalarını bana yaslamaya kökle demeye başlayınca bende köküne kadar sokup yeniden çıkartıp tekrar sokuyordum. Zamanın nasıl geçtiğini kaç kere sikiştiğimizi hatırlamıyorum ama sabah olupta kalktığımızda götüm çok sızlıyor yürümekte zorlanıyordum. Tabi abim de. O gün Sinanı da eve çağırdık. Evde kimse yoktu. Annem komşuda, babam doğal olarak işte idi. Sinan bir sürpriz yaparak kardeşi ile gelmişti. Meğer o gün benim götümü elledikten sonra kendi kardeşinide sikmişti! Kardeşi benden 1 yaş büyüktü ama boylarımız kalıplarımız aynıydı. Tanışır tanışmaz kaynaşmış arkadaş olmuştuk. Abimler de mutfakta konuşuyorlardı. Abim Sinana beni siktiğini, Sinan da abime kardeşini siktiğini anlatmıştı. Tabi bizim birşeyden haberimiz yoktu. İçeri geldiler yemek yedik. Bunlar dışarı çıkıp hemen geleceklerini söyleyip gittiler. Bizde Serdarla kalmıştık. Serdar bana “abinle aran nasıl?” diye sordu. Bende “çok iyi!” dedim. Ben sorunca gülerek “mükemmel!” dedi. Ben de “neden güldün?” deyince “Sana bir şey söylicem ama kimseye söylemezsen!..” dedi. Ben de tamam dedim. “Abim varya…” dedi. “Eee?” dedim. “Beni sikti, bende onu siktim!” dedi. Ben de ona “hoşuna gitti mi bari?” dedim. “Evet” dedi.Bunun üzerine bende ona bizim de abimle sikiştiğimizi söyleyince şaşırdı. Ben bütün olayı ona anlattım bu arada siklerimizi oğuşturu yorduk. Biz de birbirimizle yapmaya karar verip çırılçıplak suyunduk ve sikişmeye başladık. Abilerimiz gelip bizi öyle görünce “Ooo bunlar ne güzel anlaşıyorlar!” deyip gülüştüler. Onlar da soyunup siklerini oğuştura oğuştura götlerini parmaklaya parmaklaya yanımıza gelip sevişmeye başladılar. Ondan sonra kimin kimi siktiğini kimin kime yalattığını pek hatırlamıyorum. Ama harika bir gün geçirmiş dört sırdaş olmuştuk. Aradan yıllar geçti. Artık hep bir araya gelip konuşup eğlenip sikişiyoruz. Biz hala bunu yapıyoruz. Büyüdük hatta hepimiz evlendik. Ama her fırsatta sikişiyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder