Pazar

Karımı Deli Gibi Siktim




Hanimla uzun zaman sonra 5 hafta ayri kalmis, Tatil icin Türkiyeye gitmistim.kendisi ile erotik mesajlasiyorduk, ona seftalisini,kestanesini özledigimi ,sikimi yalarken amina patlican sokmak istedigimi,masanin bacaklarina ellerini baglayip am ve göt deligini yaladiktan sonra agzinin icine bosalmak istedimi daha sonra kalin vibratorla aminin derinliklerinde gezinirken sikimide götüne sokacagimi yazarken oda bana inlet beni yavrum, soyundum cirilciplagim, amimi oksuyorum, camasir makinesinin üzerinde becer beni,dondurmani yalamak istiyorum, sik beni yazarak beni azdiriyordu.erotik mesajlasma beni iyice azdirmisti
Tatilin bitmesini bir an önce bekliyordum.kendisine kirmizi gecelik ve kirmizi tanga hediye aldim.Tatil bitti sabah Ucaktan Frankfurta indim aklim hala mesajlarda idi bir an önce eve varip askimla sex yapmak istiyordum.Eve geldikten sonra hemen dus alip.sikimi tras ettikten sonra
Gece yolculugunun yorgunlugu ile yataga girdim.Hanim Cocuklari okula gönderdikten sonra
Dusa girdigini akan sudan anladim.Odaya girdi,ona aldigim poposunu ancak örten kirmizi geceligi ve transperen kirmizi iplikli tangayi giymis oldugunu gördüm haftalardir hayal ettigim askim karsimda sexy bir sekilde duruyordu.yataga girdi dudaklarina yapistim cilginca öpüstük.memelerinin uclarini yalayip dislemekten kizarttim.ami sulanmis,sikim tas gibi olmustu.icine girdim,erkegim sik beni,hizli,daha hizli, ahhh ohhhh derken bir kac dakika icinde aminin derinliklerinde patladim.gidip dus alip yeniden yataga girdik öpüsüp koklasmaya basladik,sikimi yalamaya basladi,agzina tam sokup cikariyor nerdeye bogazina degdiriyordu,sende beni yala diyerek sikimi yalarken amini bana dogru döndü karsilikli oral sex yapiyorduk , klitorisini dilimin ucuyla yalarken zevkten kivraniyor aminin deligine dilimi sokup sokup cikartiyordum götünün kestane renkli deligi karsimda duruyor deliginin kenerlarini dilimle dolasirken amina 2 parmagimi sokup sokup cikartiyordum artik resmen inliyordu sikim agzindayken bir seyler demeye calisiyor ama inililer arasinda söyledikleri kaybolup gidiyordu.ikimiz ayni anda geldik agzina bosaldim hepsini yuttu bende onun islak amini bir müddet yaladim sonra dus aldik tangasini südyenini giyip yanima yatti.onu götündende sikmeliydim.elimle amini oksuyor memelerini yaliyordum atesin halami sönmedi diyordu bana onu göbek üstü yatirdim bacaklarini acip aminin üzerinde dilimi gezindiriyor götünün deliginin kenarlarini dil uclarimla gezerken adeta zevkten cildiriyordu.komedinin üerinde daha önce hazirladigim bebek yagini alip sirtina biraz döktüm.önce omuzlarini güzelce masaj yaptiktan sonra yavas yavas asagiya inmeye basladim.elime biraz yag daha döküp poposunu götünü deliklerini masaj yapmaya basladim göt deligine masaj yaparken dukaklarini isiriyor ve inliyordu.sikim tas gibi olmustu yine yagli parmagimi yavas yavas göt deligine sokmaya basladim parmagimi icinde oynatiyor ,cikariyor tekrar sokuyordum artik sikimi götüne sokmanin zamani gelmisti.sikimi iyice yagladiktan sonra deligine dayadim sikimin kafasini yavasca götüne sokarken verecegi tepkiyi takip ediyordum dudak isirmalari dahada siklastirdi artik sikimin kafasi icinde idi yavas yavas götünün derinliklerine girmeye basladim iniltilerin yerini artik uzunca ahhhhhhh ahhhhhhhhhhh lar almisti. icinde 5 dakika gelip gelip gittim yaklasik 5 dakika sonra bir volkan gibi götüne patladim. icinden sikimi cikardim göt deligi bir volkan gibi acilmisti.evliligimizde en mutlu sex buydu diye kulagima söylendi. artik onu her sex yaptigimizda önce amindan daha sonra götünden sikiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder