Çarşamba

Hastane Odasında Seviştik



Hastane odasında seviştik sonra da hiç görmedim

Bu Seks hikayeme inanamayacaksınız...
Merhaba arkadaşlar inanmayacaksınız ama gerçek.
Bundan 3-4 ay önce akrabam hastanede yattı,bende refakatçıydım yanında geceleri salonda dolaşıyordum.
Bir kız dolanıyordu hastanede dikkatimi pek çekmiyordu.
Akrabamı düşünüyordum ben.
Neyse ki kız bir gün bir bahaneyle yanaştı yanıma.Bir süre konuştuk sonra odaya geçtim ben...
Birazdan yine geldim o yine oradaydı.
Biraz daha konustuktan sonra anlık öpücük kondurdu dudagıma.
Şoke oldum o an bunları düşünmüyordum gerçekten..Devamını getirdim...
Asansöre ilerledik asansörü meşgule alıp öpüştük doyasıya...
sonra akrabamın yanına dönmek zorunda kaldım..Bi gün sonra yine gece vakti görüştük.
Yine öpüştük sonra refakat ettiği odaya götürdü beni..korktum ama yine de gittim.
GEce 2 yi geçiyordu.
Odada yaşlı bir hasta vardı,yatıyordu,biz banyoya geçtik.
Öncelikle güzelce öpüştük bir yanımda korku var...
Yavaştan korkumu yendim..
Pantolununu indiriverdim öpüşürken...
Sonra arkasına geçtim...
Amına yavaştan soktum.
Pat diye içeri girdi.
Sonra geri ileri yapmaya başladım.
ama çok çabuk boşaldım.Sonra geri girdim.Bu sefer uzun sürdü epey..
Fazla pozisyon yapamadım.
Çok fazlada sürmedi ama iyi bir fanteziydi.
Arada hastaneye onu görmeye gidiyorum ama o günden sonra hiç görmedim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder