Pazartesi

Karımla Neler Yaşadık Neler


geçen hikayemin devamıdır bu…banyodan sonra karım beni yatak odasına çağırdı seksi iç çamaşırlarından bir takımı yüzüme fırlattı al bakalım fahişe giy bunları.kabul ettim başladım giyinmeye karım karşıma oturmuş beni izliyor bense kırmızı jartiyer takımı vücuduma geçiriyordum.ince çoraplardan sonra sütyeni takması için karımdan yardım istedim.karımsütyeni takarken bir yandanda götümü
okşuyordu.kulağımada o benim onu bugün dağıtacağım diye fısıldıyordu.sonra beni aynanın önüne oturtttu ve makyajımı tamamladı.bana git beni salonda bekle dedi.ben o nederse yapıyor sanki o benim kocammış gibi davranıyordum.kıvırtarak salona geçtim. 5 dk sonra karım belinde takma yarak boynunda kıravatla geldi.bana ellerini masaya koy domal dedi.ben aynen yaptım tangamı dizlerime doğru sertçe çekti.aniden dilini göt deliğime dayadı başladı yalamaya bu beni delirtmişti. yaladıkça azıyor kuduruyor devam et diye çığlık atıyordum.karımsa devamı senin için acı olacak kahpe değip dilini resmen götüme sokuyordu.yalamadan sonra bacaklarımı dahada ayırıp takmayı kıçıma dayadı.yavaşça soktucanım yanmıştı ama azgınlığım acıyı dindiriyor sokk daha sok diye inliyordum.derken karım kökledi başladı gidip gelmeye ne büyük zevkti.ahhh ohhh diye inliyor karımsa orospumm sikeceğim dahada sikeceğim dağıtacağım götünü değip bastırıyordu.gidip gelmeden sonra ben patladım sarsılarak boşaldım. karım takmayı çıkardı ağzıma verdi.delice yalıyordum.karım güldü nasıl siktim seni aşkım dedi.bende harikaydın tatlım parçaladın beni mahvettin dedim.karım bu çok hoşuma gitti artık bende seni sikeceğim canım istediği zaman dedi ve gülüştük.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder