Pazar

Ooooffffffff Diye İnliyordu




slm ben mert hemen konuya gececegim.birgün geziyorum. bi bayanla bakışmaya başladık.daha sonra bana göz işareti ederek geldedi.ben arkasından takip ediyordum ve bi evin kapısına geldi arkasına baktı ve yine gel dedi.bende arkasından eve girdim ve tanışmaya başadım.evliymiş kocası doyuramıyormuş.benimle yatarmısın dedi bende zaten hep azgın gexerim.hemen yapıitımdudaklarına birbirimizi deliler gibi soyduk daha sonra benim 19,20 cm lik sikimi agzına aldı adeta emiyordu.sonra kaltı yataga uzandı amını biraz okşadıktan sonra içine girdim gidip geliyordum.bi müddet sonra şekil degiştirdik ben yattım o üstüme çıktı.enip kalkıyordu en sevdiyim şekildi zevden çıldırıyorduk.ve tekrar şekil degiştirdik.önüme geçti domaldı gidip gelmeye başladım altımda inliyordu ikimizde terlemiştik.ve içine boşaldım offfffffffff diye oda inliyordu çıkarma biraz dursun dedi ne kadar büyükmüş seninki dedi.bende yokya abartıyorsun dedim ya kasıklarıma degdi dedi bu benim hoşuma gitti ve ondan sonra yaklaşık her hafta sex sex doya doya kadın bana doyamıyor kocamdan ayrılayım her gün rahat rahat sikişelim diyor.bilmem nasıl olacak sende istermisin hadi gel adrese seninlede yapalım bekliyorum…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder