Pazar

Msn de Tanıştık



Başımdan geçen hikayeyi anlatmadan önce size kendimi tanıtayım. 35 yaşında birinci eşinden boşanmış şu anda bir beraberliği olan erkeğim. şu anda birlikte olduğum kadınla mutlu bir seks yaşantımız var, zaman zaman msn.de kamera ile bazı çiftlerle chetleştik ve birbirimizi sevişirken seyrettik, hatta bu sevişmeleri cep telefonundan da sürdürdük, yani cinsel yönden açık bir çiftiz, İnternetten tanıştığım bir beyle son derece samimi olduk, kafalarımız uyuşuyordu, evliydi ve en büyük arzusu eşinin bir başka erkek tarafından onun yanında inleyerek sikilmesiydi. Birlikte çeşitli fanteziler kuruyorduk, neler yapabileceğimizi anlatarak gözümüzde canlandırıyor ve müthiş kuduruyorduk, çok iyi dost olduk ve artık birbirimize sonsuzgüvenimiz vardı. Artık her ikimiz de eşlerimizin hangi pozisyondan daha çok hoşlandığını, sikilirken nelerin onları daha çok kudurttuğunu ezbere biliyorduk, Artık dayanamıyorduk fantezilerimizi gerçeğe dönüştürmenin zamanı geldi dedik, buluşmak ve tanışmak için randevulaştık. Halille bir cafenin önünde buluştuk, otomobile bindi ve sakin bir yere park ettik, tanıştık Sonra oturup Halille planlar yaptık. İlk olarak Sevimi birlikte sikecektik, sevimin her şeyden haberi vardı ama haberinin olduğunu bilmemi istemiyordu ona göre plan yapmamız gerekiyordu Halil beni asker arkadaşı olarak tanıtacaktı ve 1 gün onlarda kalmam gerekecekti ve yemekte alkolde alacaktık ve sevimede sözde uyku ilacı içirmiş olacaktı buda sevimin isteğiydi benim bildiğini bilmemi istemiyordu Planımızı yaptık, Ertesi günü iple çektim, benim yarak olacakları düşünerek sürekli ayaktaydı. Nihayet Beklenen an işte kapıyı çaldım ve kapıyı karısı açtı, zaten camda görmüştüm, balık etli, iri memeli, çok seksi bir kadındı, beni sevimle tanıştırdı biraz oturup dinlendikten sonra yemeğe geçelim dediler yemekte yalan yanlış asker hikayelerimizi anlattık alkolde alıyorduk bu arada alkol aldıkça sohbet şenleniyor ortam ısınıyordu biraz sonra sevim benim uykum geldi demeye başladı bu tabi oyunun bir parçasıydı olacakları uyuyarak kaçırmak istemiyordu ama uyuyor numarası da yapması gerekiyordu yemeği bitirmiş koltuklara kurulmuş sohbete ve alkole orda devam ediyorduk bi ara sevime baktığımızda sızmış gibi görünüyordu hiç seslenmiyor öylece uzanmış yatıyordu halilin gözlerine baktım artık tamam başlayalımmı diye Halil bekle işareti yaptı çaktırmadan anlaşılan onlarında fantezisi vardı ve her şeyi ona göre olmasını istiyorlardı. Biz tekrar sohbete devam ederken sevim uykusunda döner gibi yaparak iyice kendini kanepeye uzattı bu arada kısa eteğinden beyaz bacakları açılmıştı neredeyse kaçları görünüyordu biz hem sohbet ediyor hemde sevimi izliyorduk bir iki derken kalçaları bize doğru olacak şekilde etek tamamen sıyrıldı ve külotunun bir tarafı tamamen götünden içeri girmişti görüntü harikaydı, halilden okey işareti gelmişti ve önce numara gereği seslendi sevim sevim tabi sevimde ses yok sızmış dedi bana yardım ette yatağına yatıralım dedi ikimizde kalktık ve sevimin yanına geldik o üst tarafına geçti ben alt kısmına ellerimle bembeyaz bacaklarından tuttum kaldırabilmek için önünü çevirmemiz gerekiyordu bu sırda bacaklarını okşama fırsatı buldum. Yumuşak ve sıcaktı, bir iki derken kaldıramadık ama bacakları bende heyecan hat safhadaydı, Halil ellerini koltuk altından geçirdi bende bir elimle kalçalarından vede bacaklarından tutarak yatak odasına doğru ilerlemeye başladık. ama sevimin ağırlığı bile etkilemeye yetmişti, onu hissetmek mükemmeldi, yatağa uzattık Sevim arkası dönük olarak uyuyordu, bembeyaz bacakları açıktı, etek beline kadar sıyrılmış, nefis kalçalar ortadaydı Halil yatağa Sevimin yanına uzandı, yan yana uzanmış bir şekilde Sevimin dudaklarına yapıştı, dudaklarını dilini emiyordu karısının, işaret etti, alt tarafları değmiyordu anlaşılan oraya ben temas edecektim elimi uzatarak bacakları okşamaya başladım, yavaşça yukarılara çıkarak amına baskı yapmaya başladım, ayaklarından amına kadar hafif hafif ovarak okşuyordum sonra okşadığım yerleri öpmeye başladım amına kadar öperek çıktım, sonra kilotu aşağıya sıyırdım, am ortaya çıkmıştı, amı su gibi ıslanmıştı, parmağımı amının kenarında dolaştırıyordum, klitorisini okşuyordum zevk alıyordu geriliyordu, parmağımı içeri soktum, gitgel hareketleri yaparken inliyordu. Parmağım bile zor giriyordu amcığa, Halil sütyeni çıkarttı ve göğüslere yumuldu. alt tarafı yatakta tamamen bana kalmıştı, bacaklarını dizlerinden bükerek amcığın hizasında yerimi aldım, dilimle amının her yerini yaladım amının kenarlarını emdim ısırdım dilimi içine soktum dilimi her yerinde gezdirdim halile işaret ettim sevimin bacaklarını kendine çektiğinde hem amı hemde göt deliği önümde bütün güzelliğiyle açılmıştı amını tekrar emmeye başladım dilimle göt deliğine geldiğimde öyle bir kasıldıki o an boşaldığını anladım Halil sevimin sırtından kaldırarak kucakladı ve bacaklarını tutarak kendine çekti sevimin amı önümde açılmış sikilmek için hazırdı yavaşça sikimi amına sürtmeye başladım içine girmiyordum iyice sürttüm sürttüm bu hem beni hem halili hemde sevimi heyecanlandırıyordu sonra deliğine getirdim ve 1 cm soktum ve öylece bekledim biraz sonra haraketlenmeye başladım çıkardım tekrar artık kimsenin dayanacak gücü kalmamıştı sevimin nefes alış verişleri hızlanmıştı tekrar 1 cm soktum az bekledim ve birazcık yüklendim 2 cm daha girdi sonra durdum ve birden hepsini soktum o anda sevim ohhhhhhhh diye inledi sonunda beklediği sik içindeydi tam anlamıyla içerisi fırın gibiydi, amın sıcaklığını hissediyordum, biraz daha ileriye ittim, amcık sanki bir mengene gibi sikimi kavramıştı, yavaş haraketlerle gitgele başladım halilin kucağında sevimi sikiyordum görüntü çok güzeldi biraz hızlandım sevim inlemeye başladı iyice hızlandım inlemeleri artık kısık değildi sesi baya yükselmişti anlaşılan 2. orgazmı yaşamak üzereydi kendinden geçmiş bir şekilde kıvranıyordu gözleri kaymış bağırmaya başlamıştı sonunda 2. orgazmıda yaşadı bende artık gelmek üzereydim kalçalarından avuçlayarak bütün gücümle sokmaya başladım amının en dibine kadar sokuyordum sonunda bende haykırarak boşaldım üzerlerine yığıldım sevim aramızda bacakları omzumda kalmıştı öylece 5 dk yattık sonra kalktık ben banyoya gittim onlarada süre vermeliydim her şey güzeldi bozulmasın diye devam edecektik oyuna ben banyoda biraz oyalandım onlarda kendilerine çeki düzen vermişlerdi sevim hala uyuyor numarasındaydı halile işaret ettim o bi tarafına ben bi tarafına uzandım yüzü benim tarafıma dönüktü kollarımı boynunun altından geçirdim ve sımsıkı sarıldım sanki sevgiliymiş gibi dudaklarının kenarlarından öpmeye başladım sonra dudağını yakaladım ve yavaşça emmeye başladım uzun uzun öptüm kalçalarını göğüslerini okşadım sikimi eline verdim halilde diğer eline verdi sonra iltifatlar etmeye başladım karın çok güzel vücudu bembeyaz ve yumuşak amı harika kalçaları göğüsleri süper keşke uyanık olsaydı gibisinden konuşuyor bir yandan da dudağını emiyordum yavaş yavaş öperken karşılık verdiğini fark ettim ve daha ihtiraslı öpmeye başladım ve sanırım beni sen sandı karşılık veriyor diye yönlendirmeye başladım iyice karşılık vermeye başladı birbirimize sımsıkı sarılmış şekilde öpüşmeye başladık sevimi üzerime çektim artık o üstte ben altta sevişmeye başlamıştık öpüşmelerimiz öyle bir hale gelmiştiki dudaklarımız morardı sızlıyordu artık dudaklarımızı birbirimizden kurtardık bu sefer dillerimiz birleşti dilini de yakalayıp emiyordum, birbirimize sımsıkı
sarıldık ve sabaha kadar bu şekilde sevime sarılarak uyuduk sabah erkenden halile kalktık ve işlerimize gittik.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder