Pazartesi

Sevgilimi Masajda Siktiler



Merhabalar Ben Ankaradan Ali. Burada anlatacağım kız arkadaşım Burcuyla yazın Antalya'da yaşadığımız tatille ilgili. Burcu 1.65 boyunda, esmer, çok güzel vücudu olan yirmi altı yaşında minyon biri. Bense hem yaşadıklarımla hem de yaşımla ondan daha tecrübeli otuz birinde, sarışın, 1.83 boyundayım.
Burcuyla 6 aydır beraberdik. Cinsel hayatımız gayet iyiyiydi. Nerdeyse gece sevişiyorduk ama bir değişiklik yapmanın zamanı gelmişti. Bir türlü bunu Burcuya anlatamıyordum. Onun değişiklik anlayışı pozisyonlarla veya giysilerle sınırlıydı. Benim ki ise bunların ötesindeydi. Temmuz da Kemere gitmeye karar verdik. 5 yıldızlı güzel bir otel seçtik. Otele yerleşir yerleşmez keşfe çıktık. Burcu restoran nerde havuz nerde diye bakarken ben fantezi yapabileceğimiz yerlere bakıyordum. Birden gözüme Spa tabelası ilişti. Burcu öyle hamam saunadan haz almazdı. Beni kırmamak için sadece bakalım teklifimi geri çevirmedi. Daha sonra masöz olduğunu öğrendiğimiz bir kadın karşıladı bizi. Küçük bir tanıtım turu yapıp masaj hakkında bilgi verdi. Teşekkür edip odamıza çıktığımızda Burcuyu ikna çabalarım başladı. Bir daha görmeyeceğimiz insanlar dedim. 45 dakika boyunca senin kölen sen ne istersen onu yapacak, istemediğin şeyler olursa uyarırsın dedim. Sonunda telefon açıp ertesi gün saat 14 için randevu aldım. Aynı odada bana bayan, Burcuya da erkek masaj yapacaktı.
Masaj zamanı gelmeden biz spaya gitmiştik. Dünkü kadın bizi iki masaj masalı odaya götürdü. Havlu verip hazırlanmamızı söyledi. Ben şortumu çıkardım kalçama havluyu örtüp yüz üstü masaya uzandım. Burcu siyah straplez üstü, küçücük altı olan bir bikini giymişti. Bikinisini çıkarmadan yüz üstü uzandı. Birazdan masöz içeri girdi. Masörün sonra geleceğini söyleyerek sırtıma masaj yapmaya başladı. Kalçama geldiğinde havluyu kaldırdığı sırada masör çocuk içeri girdi. Burcunun sırtından başlarken bana başıyla bikininin klipsini açıp açmamayı sordu. Bende başımla onayladım. Göğüsleri yanlardan fırlayacak gibiydi. Zaten çocukta fırlamasın diye onları yanlardan yokluyor gibiydi. Bende ise sıra ayaklara gelmişti. Artık benimki sertleştiğinden yüz üstü yatmak acı veriyordu. Kadın bacak arama dokunurken aradan benimkine de deymeyi de ihmal etmiyordu. Çocuk Burcunun kalçalarına geçtiğinde biraz indirmişti bikiniyi. Kadın bacaklarımı bitirip #65533;dönün#65533; dediğinde havluyu alıp benimkini örttü. Çadırım görünmesin diye kadın iki masanın arasına girdi. Böylece havluyu görmüyordu yan masa. Ama ben adamın Burcunun bikinisini kalçasının arasına sıkıştırıp tanga yaptığını çok iyi görüyordum. Hatta bacaklarının arasından amına dokunup onu ıslattığını bile hissediyordum.
Kadın bacaklarıma masaj yaptığında havlu düşüp duruyordu. Bende bundan fazlasıyla memnundum. Sonunda kadında kapatmaktan sıkılıp havluyu yana attı. O sırada #65533;dönün#65533; diye bir ses geldi yandan. Burcu dönerken kapamadı klipsi sadece göğüslerini hafif kapadı. Çocuk boynundan başladı. Yavaş yavaş aşağıya indiğinde artık elleri bikinin içindeydi. Burcu #65533;biraz daha yumuşak yapar mısın?#65533; diye mırıldandı. Çocuk yağ aldı yavaşça bikininin üstünü yana aldı. Artık göğüslerini okşuyordu.
Benim masaj erken başladığı için erken bitti. Kadın sıhhatler olsun; diyip odadan çıktı. Çocukta bacaklara gelmişti. Biraz bikini indirmiş kıllar görülmüştü. Çocuğunki de kalkmıştı. Bacağının arasından kalçalara da dokunurken Burcu hafifçe kalçalarını havaya kaldırıyordu. Bikininin üzerinden her yere dokunuyordu. Masadan kalkarak kapıyı kilitledim. Arkamı döndüğümde çocuk bikiniyi sıyırıyordu. Ben başucuna geçip Burcuyu öpmeye başladım. İniltilerden çocuğun ne kadar zevk verdiğini anlıyordum. Aradan bakarken ellerini Burcunun amına soktuğunu gördüm. Bende ağzına vermeye başladım. Çocuk soyundu. Burcuyu ayağa kaldırdı. Masaya yaslayıp domaltıp içine yavaşça girmeye başladı. Bende masanın öteki tarafına geçip yarım kalan işimi tamamladım. O kadar azmıştık ki Burcu hemen boşaldı.. Bende ağzına patladım. Çocuk da Burcunun kalçalarına boşaldı. Üzerimizi giyip zevkten ölmüş bir şekilde çıktık odadan. Tabii tatil burada bitmedi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder